Zaktualizowany dokument charakteryzuje się przejrzystą szatą graficzną, w której zawarto wyraźne wskazanie prawa do złożenia reklamacji dotyczącej wykonywania umowy przez przedsiębiorstwo.
Nowe umowy zawierają:
– załączniki w postaci Regulaminu dostarczania wody oraz informacje o zezwoleniu na prowadzenie działalności;
– informacje o parametrach dostarczanej wody i odprowadzanych ściekach;
– ograniczenia prawa przedsiębiorstwa do odstąpienia od umowy;
– łatwiejsze zasady rozwiązania umowy przez odbiorcę usług;
– wydłużenie okresu płatności należności za zużytą wodę i odprowadzane ścieki.
Wszystkie wprowadzone zmiany skutkują korzyścią dla odbiorcy usług.
Wymiana umów będzie odbywała się podczas wizyty pracowników PWiK-u u Państwa w domu lub poprzez wysyłanie dokumentu pocztą. W przypadku otrzymania umowy drogą pocztową, wodociągi proszą o odesłanie podpisanego egzemplarza w załączonej kopercie, bez dodatkowych kosztów. Istnieje również możliwość odebrania dokumentu z Państwa domu, wcześniej jednak należy telefonicznie powiadomić o tym pracowników przedsiębiorstwa. Dla tych, którzy zdecydują się osobiście przynieść umowę do siedziby spółki, wodociągi przygotowały drobny upominek – ekologiczną torbę na zakupy.
Wszelkie wątpliwości można wyjaśnić osobiście w siedzibie lub telefonicznie:
– Kierownik Działu Obsługi Klienta – Pan Robert Sidor – tel. 75 645 6880, tel.kom.697 973 301;
– Dział Obsługi Klienta tel. 75 645 6884;
– Sekretariat tel. 75 645 6860, czynny od 7.00 do 15.00.